boxen - Reisverslag uit Clifton Park, Verenigde Staten van Frank Linskens - WaarBenJij.nu boxen - Reisverslag uit Clifton Park, Verenigde Staten van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

boxen

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

25 Januari 2014 | Verenigde Staten, Clifton Park

Het is alweer even geleden dat ik op onze site geschreven heb. Om eerlijk te zijn had ik er niet zoveel zin in om een uur lang een verhaal te typen. Vaak komt het toch op hetzelfde neer. Vandaag heb ik me er dan toch maar weer bij neer gelegd en heb besloten om maar weer eens wat op papier te zetten. Ik ga de opzet van het verhaal veranderen. Ik ga een beetje de hoogtepunten van de laatste weken opschrijven. Het merendeel van de weken komt meestal toch op hetzelfde neer, zoals poetsen, wandelen boodschappen doen en lunchen. 

Het eerste weekend van Januari begon voor Frank alweer heel goed. Op zaterdag avond had hij een poolparty. Nee denk dan niet aan een zwembad feestje daar is het te koud voor. Het was een party van een American football pool. Aan het begin van het football seizoen leg je een vastgesteld bedrag in. Als je de pool in een week goed raadt krijg je een gedeelte van de inzet. Helaas voor Frank had hij geen enkele keer de hele pool goed. Dat mag de pret niet drukken, Kelvin en hij hebben er reuze lol in om samen de hun pool samen te stellen en maar hopen dat ze hem goed ingevuld hebben. Aan het eind van het seizoen wordt er een feestavond georganiseerd . Met 6 man zijn ze naar ballston spa gereden en hadden daar van half 4 tot 8 uur gratis eten en drinken. Tijdens de feestavond is er ook nog een lottery. Frank had een landmeter gewonnen maar heeft die meteen verkocht.
Kelvin en ik zijn smiddags naar Michele en sarah gegaan. Daar hebben wij gegeten en samen gespeld totdat de mannen weer terug kwamen. Om 9 uur stonden die weer op de stoep en als er gratis drinken is kun je je misschien wel voorstellen hoe het merendeel van die 6 aankwam. Na nog even wat gedronken te hebben bij de Nichols zijn we weer optijd naar huis gegaan.

Van maandag tot vrijdag was het dus voor mijzelf weer kelvin naar school brengen, poetsen en boodschappen doen. GEwandeld hebben we deze week niet het was daarvoor veel en veel te koud. Frank is voor een paar dagen naar Marlborough gereden en Kelvin moest weer naar school.

Op 11 januari heeft het de hele dag geregend, en ja wat doe je dan. Niet veel bijzonders dus. Smiddags hebben we de film Grown ups 2 gekeken en savonds hebben we lekker lui op de bank gelegen. De film was erg leuk een aanrader om te kijken.
Zondags heb ik Kelvin naar Max gebracht, Frank en ik zijn de keuken gaan leegruimen en hebben de aanrechtbladen los geschroefd. Hoera het is maandag en vandaag hebben ze het aanrechtblad gebracht en geinstalleerd. Met 5 man sterk stonden ze om 17 uur op de stoep en 45 minuten later waren ze alweer vertrokken. Het past perfect en het ziet er erg mooi uit. We zijn heel blij met het resultaat. Zelf hebben we nadat de mannen vertrokken waren de afvoer, kraan en de vaatwasser aangesloten. Ja jullie lezen het goed. Frank heeft het zelf gedaan met een beetje hulp van mij. Ons pap zou zeggen, een 10 met een griffel en een bank vooruit. :)
De rest van de week het is bijna schandalig om te schrijven heb ik dan wel gepoetst maar ik ben ook 3 keer gaan lunchen. Op woensdag met Emma en Kara, op donderdag met Michele en op vrijdag met Frank. Vrijdagavond zijn de buren nog even op bezoek gekomen om ons nieuwe aanrechtblad te komen bekijken, daarna zijn we nog even naar de rusty nail gereden naar the Nichols family. Even gezellig een paar uurtjes naar de bar.

Zo gaat het wel snel zeg, ik ben al bij zaterdag 18 januari. Vandaag zijn we om 12 uur naar TKD gereden. Ik had Frank en Kelvin opgegeven voor het boxen. Vorig jaar hebben ze 2 keer geboxt ( de eerste keer moesten we handschoenen kopen de keren erna is het dan gratis ) en dat vonden ze erg leuk. Ook nu weer hebben ze het reuze naar hun zin gehad. Kelvin wordt steeds beter en frank moet goed uitkijken. Kelvin wordt ook goed aangemoedigd als hij en frank een wedstrijdje spelen. Dat geeft Kelvin een extra duw om nog beter zijn best te doen. Het was een leuk uurtje en we hebben dan ook heel wat afgelachen met de moeders die zaten te kijken. Later op de middag zijn Kim en rudger gekomen. We hadden afgesproken om te gaan risken. Om 16 uur zijn we begonnen en om half 10 zijn we gestopt. Het spel was nog niet uit, maar Kelvin had niet meer zoveel zin. Ik vond het prima ik was nl de enige die eruit was, de andere 4 zaten nog allen in het spel. Voor tussendoor hadden wij een grote pot chili gemaakt. Zo konden we even een pause inlassen. Dat is ook wel eens fijn. Even over iets anders kletsen dan alleen maar het spel.

Op maandag 20 januari had Kelvin een vrije dag. Frank die moest gewoon werken maar zo tegen half 12 had hij zijn werk af en had hij geen afspraken voor in de middag staan. We zijn toen met z’n drieen gaan lunchen bij Creo’s in Albany. Lekker maar duur, daarna nog even de crossgate mall in en toen weer hup naar huis.

Het weer is hier op en en af. Zo hebben we dagen dat het vriest maar dan is het de dag erna weer rond de 10 graden. AFgelopen week hadden we dagen erbij dat het smorgens 25 graden vroor. Overdag scheen dan wel een zonnetje maar de temperatuur kwam niet boven nul. Momenteel sneeuwt het hier weer en het waait er behoorlijk bij. Groetjes en tot de volgende keer. Ben heel benieuwd wie de nieuwe prins wordt in rooy.

• 25 Januari 2014 - 20:52

Rinie:

Leuke foto's en Kelvin kun je al winnen van frank