Voorlopig het laatste verslag - Reisverslag uit Clifton Park, Verenigde Staten van Frank Linskens - WaarBenJij.nu Voorlopig het laatste verslag - Reisverslag uit Clifton Park, Verenigde Staten van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

Voorlopig het laatste verslag

Blijf op de hoogte en volg Frank

16 Mei 2014 | Verenigde Staten, Clifton Park

Zoals jullie al uit de titel lezen dit is voorlopig het laatste verslag wat ik zal schrijven. Wij wonen nu 3 jaar in Clifton Park in Amerika en onze dagen zijn voornamelijk gevuld met School en TKD voor Kelvin, Werk voor Frank en voor mezelf wandelen, poetsen, boodschappen doen en tijd doobrengen met vrienden en vriendinnen. Ik zal nog wel onze vakantie avonturen opschrijven zodat jullie toch nog eens wat te lezen hebben en wat foto’s kunnen bekijken.

Ik ga nu even terug naar ons weekje Nederland. Het was een hele drukke maar wel hele leuke week. Op maandag morgen hebben Kelvin en ik nog op de petrusbanden school gepraat en vragen beantwoordt over het wonen, werken en leven in de us. Het was een hele leuke ervaring en kelvin heeft zo vrijwilligers uren kunnen opbouwen voor zijn NJHS. De week is goed en relax verlopen ondanks de drukte die we hadden. Ik had dan ook wel een strak schema, maar het werkte perfect. Familie en vrienden bedankt dat we bij jullie konden blijven slapen, eten en op bezoek konden komen en dat jullie de tijd vrij gemaakt hebben om ons te ontvangen, dat stellen wij zeer op prijs. Hopelijk mogen wij jullie ook eens hier bij ons ontvangen, zodat wij jullie in de watten kunnen leggen.

Een leuke anakdote. Kelvin fiets op een oma fiets van een nichtje van hem. Hij fiets alleen maar op mountain bikes. Opeens roept hij: mam waar zit de rem. Ik heb helemaal geen rem. Hahaha.. Een maal terug in de us gaat hij met Frank fietsen en roept hij ineeens. Pap er is iets mis met mijn fiets. Mijn stuur is zo raar. Ja zegt frank een oma fiets is totaal anders dan je mountain bike er is niets mis, fiets maar verder.
Kelvin vond het fietsen zelfs heel leuk in Nederland. Hij zei zelfs dit is nog eens een goed en leuk vervoermiddel

Inmiddels zijn de ouders van Frank bij ons op bezoek, we hebben ze afgelopen zaterdag opgehaald van het vliegveld in Boston. Hun vlucht arriveerde pas om 7.40 en rond middernacht waren we dan ook pas thuis. Snel alles naar binnen en naar bed. Ze blijven tot dinsdag 27 mei. Frank brengt ze dan weer terug naar het vliegveld. Zelf gaat hij daarna naar kantoor en komt hij de volgende dag weer naar huis. Goed en perfect geregeld allemaal. Piet is hier nu een beetje aan het klussen. De tegeltejs in de keuken zitten ertegen. En het ziet er allemaal erg mooi uit. Foto’s volgen snel op facebook.

Het weer is hier inmiddels ook goed. Afgelopen weekend hadden we temperature van 30 graden. Gistermorgen was het nog fris maar later op de dag werd het toch nog 25 graden. Hopelijk mogen we zulk weer een beetje houden zodat we lekker buiten kunnen zijn en genieten van het mooie weer.

Over 6 weken krijgt Kelvin vakantie, zoals hij zelf zegt nog 27 dagen school waarvan 5 halve dagen ivm de final exams. Op 25 juni is zijn laatste schooldag. Zijn rapport ziet er heel goed uit en hopelijk kan hij het zo volhouden tot aan het eind van dit schooljaar. In September begint voor hem dan de Highschool, ander gebouw, andere leraren en andere regels.
Wij wensen iedereen een heel fijn en gezellig weekend toe.
Facebook zal ik nog wel bij houden en ook mailtjes worden natuurlijk beantwoord.
Iedereen bedankt voor het lezen van de site en voor de leuke reacties erop.
Groetjes allemaal en tot onze eerste vakantie. (die al in juli zal zijn)

• 16 Mei 2014 - 13:24

Nel Van Gogh:

toch een beetje jammer geen verslag meer uit amerika ,we zullen het toch wel missen ,maar ik begrijp het wel . af en toe een paar leuke foto,s is ook leuk , kunnen we toch een beetje bij houden hoe het met jullie gaat .veel plezier nog met Piet en Henny daar .een heel fijn weekend , en al vast een fijne vacantie.

groetjes uit Dommelen Nel

• 16 Mei 2014 - 13:38

Kim:

Aaaaah laat je je schrijftalenten toch gaan. Ik begrijp het helemaal hoor. Wel leuk om vakantiekiekjes te doen en we hebben nu toch facebook! Op naar de vakantie....

• 16 Mei 2014 - 22:25

Nel:

We volgen jullie wel op FB .is ook leuk Een fijne vakantie .