voorjaar ????? - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu voorjaar ????? - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

voorjaar ?????

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

26 Maart 2010 | Duitsland, Dresden

Hallo,

Zouden we dan nu eindelijk voorjaar krijgen?
Lag hier vorige week maandag nog alles vol sneeuw, is het nu al enkele dagen rond de 20 graden.
Vandaag stijgt de temperatuur zelfs al tot 22 graden.
vanmorgen hebben frank en ik ook even lekker op het balkon in de zon gezeten, het waait jammer genoeg wel iets maar even genieten is wel lekker.
Zo zelf is er bij mij ook weer een jaartje bijgekomen.
Ik wil dan ook iedereen bedanken voor de leuke kaartjes, e-cards, emails en de telefoontjes.
Mijn verjaardag hebben we rustig gevierd maar het was wel leuk.
Kelvin en Frank hebben me goed verwend en savonds zijn we nog lekker gaan uiteten bij een mexicaan.
Gister had Kelvin een thema dag op school, ze hadden het projekt school van vroeger.
De kinderen moesten in kleding van vroeger proberen te komen en ook hun haardracht moest in het betreffende kapsel gebracht werden.
De hele dag hadden ze les zoals men dacht dat vroeger ging.
Het was leuk om te zien en om er even bij te zijn.
ik had die morgen foto's gemaakt voor de school en we hebben heel wat afgelachen. Wat natuurlijk eigenlijk niet mocht.

Verder hebben we geen nieuws te melden. We gaan nog lekker van het weer genieten.
Groetjes allemaal en tot de volgende keer.

  • 27 Maart 2010 - 11:36

    Francis:

    Ziet er inderdaad uit als een klas van heel vroeger. Kelvin ziet er goed uit met zijn strak gekamde kopje met veel gel.

  • 02 April 2010 - 20:11

    Tante Nel:

    hoi monique,frank en kelvin wij wensen jullie fijne paasdagen.

    groetjes uit dommelen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Dresden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2011

Welcome to USA !!!!

17 Mei 2010

Hoera Geslaagd

17 April 2010

sportdag

26 Maart 2010

voorjaar ?????

08 Maart 2010

weer sneeuw
Frank

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 179299

Voorgaande reizen:

09 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

16 Mei 2011 - 30 November -0001

USA here we come

Landen bezocht: