weer sneeuw - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu weer sneeuw - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

weer sneeuw

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

08 Maart 2010 | Duitsland, Dresden

Hallo allemaal, zo daar ben ik weer.
Het is alweer ruim een maand geleden dat ik voor het laatst iets op onze site gezet heb.
Maar zoals ik al eerder geschreven heb, er is niet altijd wat te beleven hier en om iedere keer hetzelfde op de site te zetten dat wordt zo saai.
vorige week zijn we met Kelvin nog naar een opendag van een gymnasium geweest.
Deze school ligt nu nog op 1 km afstand van ons huis maar gaat met ingang van het nieuwe schooljaar verhuizen, en dan is het ongeveer 3 km.
(Afgelopen woensdag heeft hij zijn aanbevelingsbrief van de school meegebtracht en toen konden we hem gaan aanmelden).
Dit is ook de school waar we kelvin afgelopen donderdag aangemeld hebben.
We hebben hem zelf de keuze laten maken en na goed nadenken is zijn keuze op deze school gevallen.
Dat vonden wij een goede keuze, de school lijkt ons erg goed en de bereikbaarheid is nog veel beter.
Hij stapt bij ons huis in de tram en stapt bij de laatste halte uit en dan is het nog een 100 meter lopen of zo, dus dat is wel te doen.
Ja, het duurdt niet meer zo lang en dan is het schooljaar alweer om.
Wat vliegt de tijd toch snel.

Groetjes allemaal en ik zal proberen om iets vaker iets op de site te zetten.

  • 08 Maart 2010 - 17:39

    Marlies:

    Gymnasium, dat klinkt al wijs en slim!!
    En dan met de tram, wel handig dat hij bij huis kan instappen.Hier is vandaag ook weer wat sneeuw gevallen, maar die is gelukkig niet blijven liggen...
    Groetjes van Marlies

  • 08 Maart 2010 - 21:12

    Tante Nel:

    hoi, monique fijn weer wat van je te horen ik heb het gemist

    groetjes uit dommelen

  • 09 Maart 2010 - 15:19

    Mam:

    hallo monique en kelvin vandaag ben ik uitgenodigd by sjef en wilma om te komen eten
    vele groetjes van sjef en wilma en mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Dresden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2011

Welcome to USA !!!!

17 Mei 2010

Hoera Geslaagd

17 April 2010

sportdag

26 Maart 2010

voorjaar ?????

08 Maart 2010

weer sneeuw
Frank

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 179310

Voorgaande reizen:

09 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

16 Mei 2011 - 30 November -0001

USA here we come

Landen bezocht: