sportdag - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu sportdag - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

sportdag

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

17 April 2010 | Duitsland, Dresden

Zo daar zijn we weer. Het is alweer enkele weken geleden dat ik iets op onze site gezet heb.
We maken veel mee en we ondernemen ook nog steeds veel dingen maar het is niet altijd even interessant om het ook op de site te zetten.

Deze week heeft Kelvin sportdag gehad op school dit was afgelopen donderdag.
Het weer was jamemr genoeg niet zo heel erg mooi maar het was droog.
De sportdag bestond uit een fietstraining en sport en spel waar de kinderen zelf konden kiezen wat ze graag wilden gaan doen.
De fietstraining was verplicht, voor iedere kind van de school. Het bestond uit fietscontrole, en het fietsen zelf.
De kinderen moesten met 1 hand fietsen, over balken fietsen, slalom rijden enz enz. Het vrije spel vonden de meeste kinderen het leukst.
Kelvin had gekozen om te bowlen.
Bij het bowlen is hij met zijn vriendje eerste geworden.
Ze kregen een oorkonde, knuffel en een verrassingsei.
De school was die dag ook eerder uit wat natuurlijk wel heel erg leuk is.
Vanmorgen hebben we op school in de tuin gewerkt. Hij is nu weer zomer klaar.
WE waren met veel ouders en kinderen en gelukkig was het droog.
We kregen tijdens het werken zelfs een lunch van de school.

Vanmiddag nog even naar Elbepark geweest.
Nou winkelliefhebbers het is hier giga groot geworden wat betreft overdekt winkelen.
Bij elbepark is een heel erg groot overdekt winkelcentrum geopend met veel, leuke winkels.
Het aanbod is enorm.Dus voor ieder wat wils en de slagings kans is zo wel heel erg groot geworden.
zelfs voor mij.
hahaha

• 18 April 2010 - 16:12

Marlies :

Hallo, leuk die sportdag, dat fietsen!
    Eefke heeft theorie verkeersexamen gehaald en moet nu binnenkort praktijk doen, maar dan een route door Venray.
    Enne....shoppen dan maar, Monique!

• 20 April 2010 - 05:00

Wilma:

Hoi, zul je de school dadelijk niet missen. Als ik hoor wat je er allemaal voor doet. En andersom ook wel denk ik. Wens Kelvin maar proficiat met zijn oorkonde. Mail volgt nog, heb het erg druk gehad. Groetjes wilma

• 07 Mei 2010 - 20:22

Tante Nel Ome Wil:

frank van harte gefeleciteerd met je
    verjaardag.
    groetjes uit dommelen.