weer terug in Dresden - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu weer terug in Dresden - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

weer terug in Dresden

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

09 Augustus 2009 | Duitsland, Dresden

Afgelopen woensdag zijn we smiddags naar het halfjaarlijkse tandarts bezoekje weer terug naar Dresden gereden.
Het werd de komende dagen heerlijk weer in Dresden dus besloten we op woensdag terug te rijden zodat we op de donderdag al smorgens weer konden gaan zwemmen en gaan genieten van het mooie weer.
De terugreis ging dit keer niet zo snel als dat wij gewend zijn. Het was behoorlijk druk op de weg en ze waren ontzettend veel aan de weg aan het werken.
Om 21 uur waren we dan toch thuis en zijn we begonnen om alles naar boven te brengen. De auto zat ook weer boordevol.
Donderdags zijn we na eerst te hebben uitgeslapen en de boodschappen te hebben gedaan gaan zwemmen. Het weer was heerlijk warm.
De vrijdag zijn we ook op tijd naar het zwembad gegaan. Savonds verplicht naar het elbepark, want mijn oude vertrouwde wasmachine had het begeven. Gelukkig kon mijn was bij de onderburen nog even verder gewassen worden.
De wasmachine kon op zaterdag al geleverd worden maar liever toch maar niet want dan kunnen we niet gaanzwemmen en het wordt nog zo warm.
Dus ze brengen hem op maandag.
Zaterdagssmorgens op tijd naar zwembad, het was er al behoorlijk druk maar we hebben een heerlijk plekje gevonden.
s Middags hebben Frank en Kelvin nog een ritje op de bananenboot gemaakt.
Superleuk vond Kelvin het.
En vandaag is het alweer zondag en ook vandaag gaan we nog zwemmen, het wordt vandaag weer een graadje of 30.
we zijn dan ook al weer aardig bijgekleurd, na een paar weekjes nederland met minder zon was ons bruin toch al weer minder geworden, nu lijkt het net of we op vakantie naar god weet waar zijn geweest.
Morgen begint de school weer.
We zijn wel benieuwd hoe het lesrooster er van Kelvin uit ziet.
Misschien lekker op tijd de school uit zodat we nog wat keren kunnen gaan zwemmen.

groetjes allemaal en tot de volgende keer.