alweer in het ritme - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu alweer in het ritme - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

alweer in het ritme

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

11 Augustus 2009 | Duitsland, Dresden

Zo we zitten alweer goed in het ritme.
Afgelopen zondag zijn we dus nog gaan zwemmen het was die dag zo warm, de teller is blijven hangen op 32 graden.
Smorgens op tijd gegaan en de hele dag lekker geluierd bij het zwembad.
tja aan alles komt een eind dus ook aan de vakantie. Gistermorgen weer vroeg uit de veren om toch weer op tijd op school te zijn.
Gelukkig was het niet zo heel erg druk op de weg dus we waren veel te vroeg op school.
Even vragen hoelaat kelvin de school uit had en dan weer terug naar huis.
De school ging vandaag uit om 12 uur. Lekker kort maar we zijn toch niet meer gaan zwemmen. De wasmachine was wel mooi op tijd gekomen maar helaas kon ik nog niet wassen. De loodgieter moest nog even langs komen omdat de afstand van de waterkraan en de afvoer te dicht op elkaar zat, nu paste de waterstop er niet tussen.
Na verschillende telefoontjes is hij vanmiddag langsgeweest, en eindelijk de was kan weggewerkt worden.
Werd wel tijd.

Kelvin zijn eerste dagen op school zijn leuk, goed en gezellig verlopen.
Hij had wel geen zin om maandag te beginnen (kwam omdat hij geen zin had om zo vroeg op te staan), maar nu heeft hij weer zin in school.
Hij heeft een leuk rooster.
Maandag en dinsdag gaat hij van 8 uur tot 13.45 uur naar school.
Woensdag en donderdag van 8 uur tot 12.45 uur. donderdags hoeft hij om de week pas om 10 uur te beginnen. Vrijdags heeft hij les van 9 uur tot 13.45 uur.
ze zitten momenteel met 15 kinderen in de klas en hij heeft Mevr. Dreyer weer. De andere helft van de klas heeft de directrice als juf.
Zo kunnen de kinderen zich beter voorbereiden op de vervolgopleiding.

Mijn wasje is weer klaar, tjee zeg wat gaat dat snel, ben ik niet gewend. mijn 17 jaar oude machine deed er wel wat langer over dan die nieuwe van tegenwoordig.

groetjes allemaal en tot de volgende keer.

• 12 Augustus 2009 - 11:27

Marlies:

Nou, jullie in het ritme terwijl wij nog vakantie moeten krijgen....Hier is het weer wat minder, 20 graden met bewolking en af en toe een buitje.Wordt vast weer beter...Groetjes van mij

• 15 Augustus 2009 - 18:10

Francis:

en wij hebben de helft van de vakantie er ook weer opzitten. Gelukkig hebben we hier ook mooi weer en kunnen we ook elke dag zwemmen. Wel luxe donderdags en vrijdags lekker uitslapen. Is de judo ook weer begonnen?

• 17 Augustus 2009 - 12:33

Ashe:

veel plezier in het nieuwe schooljaar Kelvin!
    ook wel weer lekker weer een ritme na zolang vakantie. onze kids hebben nog 3 weken maar wij zijn weer begonnen deze week.
    ook hier nu heerlijk weer.