niet ingesneeuwd - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu niet ingesneeuwd - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

niet ingesneeuwd

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

04 Februari 2010 | Duitsland, Dresden

Zo daar ben ik weer, het is idd een hele tijd geleden dat ik iets op de site gezet heb.
Maar dat komt ook door het feit dat we hier momenteel geen speciale dingen meemaken.
Alles gaat goed en om telkens te schrijven over de dagelijkese dingen die zich telkens herhalen, is voor de lezers onder ons niet bepaald erg leuk.
Maar toch dacht ik even iets op de site zetten want ik heb van verschillende mensen gehoord dat ze het jammer vinden dat er momenteel zo weinig op onze site gezet wordt.

We zijn dus niet ingesneeuwd, al ligt hier wel nog steeds behoorlijk wat sneeuw en de laatste maand is er ook veel gevallen.
Je kan hier nog steeds langlaufen en sleeen.
Gister heeft het hier geregend dus er is alweer wat sneeuw weg, maar doordat het savonds ook nog vriest blijft het hier wel glad.
De wegen zijn goed berijdbaar maar de voetpad is glibberig.
We gaan wel iedere dag een stuk lopen maar het is opletten geblazen anders lig je op je gezicht.
En dat is nu net niet wat we willen.
We willen graaag carnaval gaan vieren.
Kelvin krijgt morgen zijn rapport en daarna heeft hij 2 weken vakantie.
We rijden dan ook op zondag naar nederland.

Met Kelvin gaat het ook allemaal prima.
Hij heeft met zijn klas meegedaan aan een Völkerbal tournooi (lijkt op trefbal) en zijn klas is derde geworden van alle grundschule in Dresden.
Ja en dat zijn heel wat meer scholen dan in Venray.
Hier is nog geen sprake van samenvoegen.
Afgelopen maandag heeft hij meegedaan met hoogspringen en hier heeft hij erg zijn best gedaan.
Als jongste en kleinste van de klas is hij 4e geworden van de jongens.

Judo is nog steeds zijn favoriete hobby en hij gaat graag 2 keer per week sporten.
Ook is hij bezig met het behalen van zijn type diploma vandaag voor hem de laaste cursusles en dan heeft hij dat ook mooi afgerond, voordat hij het volgende schooljaar naar het gymnasium gaat.

Zoasl jullie wel al gelezen hebben zijn we de komende weken weer in nederland dus er komt dan weer even niets op de site te staan.
Groetjes allemaal

fijne carnaval Alaaaaaaafffff.

• 04 Februari 2010 - 09:36

Ashe:

ja ik zat vanochtend te denken eens iets aan monique mailen...wie weet komen we elkaar met carnaval tegen zou gezellig zijn.

• 04 Februari 2010 - 21:11

Tante Nel :

fijne carnaval monique laat maar weer iets van je horen als jullie terug zijn

groetjes uit dommelen

• 08 Februari 2010 - 07:50