2010 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu 2010 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

2010

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

04 Januari 2010 | Duitsland, Dresden

Als eerste willen wij iedereen een heel goed, gezond en gelukkig 2010 toewensen.
Onze "vakantie" in nederland was geweldig, leuk en heel erg gezellig.
via deze weg wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de gezellige uren die we samen hebben doorgebracht.
Gistermorgen zijn we vanuit een vol besneeuwd venray smorgens vroeg vertrokken. de wegen waren niet bepaald schoon en het merendeel hebben we dan ook op sneeuw gereden.
Bij eisenach was het beter, de snelweg was schoon en we konden toen weer goed doorrijden.
EEn geluk voor ons was dat er bijna geen verkeer op de weg was en zodoende waren we na 6 uur rijden toch in Dresden, Daar lag nog meer sneeuw dan in VenraY. Maar ja het had hier dan ook al enkele dagen achter elkaar flink gesneeuwd.
Gistermiddag en vandaag sneeuwt het weer. Alles kijkt heel erg mooi wit en ons uitzicht is geweldig mooi.
De eerste schooldag van kelvin zit erweer op en hij zei de dag is snel voorbij gegaan.

• 04 Januari 2010 - 21:37

Francis:

Ook de beste wensen vanuit de Hei.

• 17 Januari 2010 - 18:42

Francis:

Hoi Monique,

hier is Ilvy prinses geworden. Alles goed bij jullie?

• 01 Februari 2010 - 09:47

Tante Nel:

hoi monique zijn jullie ingesneeuwd we horen niks meer van jullie groetjes uit dommelen