Hitte vrij - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu Hitte vrij - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

Hitte vrij

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

22 Augustus 2009 | Duitsland, Dresden

Pfff wat is het hier afgelopen week toch weer warm geweest. Maar wel lekker.
Afgelopen woensdag was het een graadje of 32.
We zijn smiddags naar de school van Kelvin dan ook meteen gaan zwemmen.
op het zwembad was het een drukte van jewelste.
De hele parkeerplaats stond ram vol en ik kan je zeggen die is heel erg groot.
De donderdagmorgen had Kelvin de eerste 2 uur vrij, eenmaal op school hoorde ik dat hij om 12 uur de school uit had omdat het te warm zou worden die dag. Heerlijk hij had hitte vrij. Dus toen we smiddags thuis kwamen uit school meteen de spullen in de auto en hup weer naar het zwembad. Bij het water was het heerlijk weer. De temperatuur werd het hoogst gemeten bij ons in de buurt op 37,3 graden.
Maar bij het water was het heel erg goed uithouden.
Na een lange zit bij het water zijn we uiteindelijk toch maar weer eens terug naar huis gegaan.
Savonds om half 10 kwamen Tim en Ties aan. Kelvin wilde ze graag nog even zien dus die mocht voor een keer laat opblijven, gelukkig had hij de volgende dag het 1e uur vrij.
Kelvin op vrijdag naar school en wij naar de stad. Omdat we kelvin om 13.45 uur van school moesten halen gingen we om half 2 uit de stad weg.
Maar we waren net te laat bij de auto het begon me toch te regen, we waren kletsnat. Smiddags is het blijven regenen dus we zijn thuis gebleven en hebben met de wii gespeeld.
Savonds naar het eten zijn we naar Freital naar een kartbaan gereden. Kelvin wild ook graag meedoen maar die was nog te klein. Dus misschien volgend jaar. Frank, tim en ties hebben 2 rondes gereden. op het eind kwam er een man naar kelvin toe en die zei dat kelvin wel even met frank een paar rondes mocht rijden. Dat vond hij natuurlijk superleuk. Je had zijn gezicht moeten zien. Het straalde helemaal. Er was verder niemand meer op de baan dus die 2 hadden de baan voor henzelf. Kelvin probeerde ook te sturen maar het was zo zwaar dat frank toch moest helpen om door de bochten te komen.
Nadat we daar nog wat gedronken haddenzijn we weer terug naar huis gegaan waar we nog menig wii spel gespeeld hebben.