Dresden monarchs - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu Dresden monarchs - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

Dresden monarchs

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

30 Augustus 2009 | Duitsland, Dresden

Afgelopen zaterdag zijn we met Tim en Ties naar de dresden monarchs geweest.
Dat is het american football team van dresden.
Tijdens de stadsfeesten van Dresden een weekje eerder hebben we met z'n drietjes meegedaan met een spel en daarbij hadden we gratis entreekaartjes gewonnen.
Dus zo tegen 14.00 uur zijn we naar het stadion vertrokken wat aan de andere kant van de stad lag.
Het was redelijk druk en erg gezellig.
De wedstrijd begon om 15.00 uur en om 17.00 uur was het dan afgelopen.
Michelle een klasgenootje van Kelvin was er ook, zij zit bij de kindercheerleaders en nadat zij klaar was met optreden kwam ze bij ons zitten. Zij wist dus ons ook te vertellen dat na afloop alle spelers en cheerleaders voorbij de toeschouwers kwamen om een high five uit te delen.
Na afloop is Kelvin dus bij het hek gaan staan en heeft zo van iedere speler een high five gehad. En dat duurde wel even want het zijn er heel wat spelers die dan voorbij komen.

Na afloop van de wedstrijd zijn we naar huis gegaan en savonds heb ik nog met Tim en Ties een ronde door de wijk gelopen.

Op zondagmorgen zijn Tim en Ties weer naar Venray gereden. Wij hebben onze zwemspullen bij elkaar gezocht en wij hebben nog heerlijk eendagje aan het water gelegen.

Smaandags was het weer ook nog erg lekker dus toen zijn we meteen na de school van Kelvin ooknog even gaan zwemmen.