Feest - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu Feest - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

Feest

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

30 Augustus 2009 | Duitsland, Dresden

Afgelopen vrijdag zijn we in de middag naar citybeach in Dresden gegaan.
citybeach (de naam zegt het eigenlijk al strand in Dresden), ligt aan de andere kant van de stad langs de Elbe. Ze hebben daar een kunstmatig strand aangelegd met 8 volleybal velden, strandbal en heerlijke loungestoelen.
Frank heeft daar van 17.00 uur tot 19.00 uur Volleybal gespeeld met Sven, antje en vrienden van hen.
Het was die middag heerlijk weer. Dus we hebben ons daar prima vermaakt.
Helaas moesten we na het volleyen meteen weer terug naar huis, want onze buren Baerbel en Claus kwamen even op de borrel. Dat even werd toch nog behoorlijk laat maar het was erg gezellig.

Afgelopen dinsdag besloten frank en ik ineens om Kelvin zijn kinderfeestje in dit weekend te houden.
Dus afgelopen week hebben we uitnodigen, spellen bedacht en inkopen gedaan.
Gistermiddag om 13.00 uur begon het feestje. De kindere hadden er volgens mij wel heel erg veel zin in, want om half 1 was de groep al bijna compleet.
We zijn meteen de tuin in gegaan want als je binnen blijft dan willen ze nog alleen maar met de wii of met de playstation spelen.
We hebben de hele middag diverse spellen gedaan (softbal, golf, goal schieten, bal werpen maar ook spellen die ze helemaal niet kenden zoals snoep memory).Tussendoor natuurlijk het nodige eten en drinken voor de kids en als afsluiter hebben we friet met knack gegeten en de niet te vergeten de hollandse frikandel. Die ze toch ook wel erg lekker vonden.
Om 17.45 uur hebben Frank en Kelvin de kids naar huis gebracht. Zelf heb ik de keukenn opgeruimd en mezelf snel klaar gemaakt voor de avond.

Sávonds waren we uitgenodigd door de onder buren om naar de brouwerijfeesten van Feldschloschen te komen. Onze onderbuurman is direkteur van de brouwerij.
Om 19.00 uur waren we daar en om 0.00 uur waren we weer thuis.
Eerst hebben we een ronde gelopen en daarna hebben we ons gemeld bij de VIP lounge waar we al werden verwacht.Het was een ontzettend leuke en gezellige avond en we hebben weer nieuwe mense leren kennen.
Om 23.00 uur was er een groots vuurwerk. Giga. en ontzettend mooi.
Kelvin hoorde je de hele tijd roepen, oh ah wat mooi.

Zo en vandaag voeren we een relaxdag in. Alles in huis een beetje opruimen en lekker veel luieren vandaag.

• 30 Augustus 2009 - 17:47

Francis:

Zo dat is op tijd zijn feestje, maar fijn dat je dat weer achter de rug hebt. Het klinkt weer allemaal heel gezellig in Dresden. Wij zijn vandaag naar Kalkar geweest ook heel geslaagd.