projektweek - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu projektweek - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

projektweek

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

12 September 2009 | Duitsland, Dresden

Het heeft even geduurd maar daar zijn we dan weer.
Vorig weekend waren we een lang weekend in venray. Kelvin had van school de donderdag en de vrijdag vrij gekregen.
Dus op woensdag na de school zijn we naar venray gereden.
op de vrijdag hadden we een feestje van pap, hij is 85 geworden en dat wilden we natuurlijk niet aan onze neus voorbij laten gaan.
Het was een heerlijk weekend en het was ontzettend leuk en gezellig om iedereen weer te zien.
Op de zondag weer terug naar Dresden.

Afgelopen maandag had kelvin een projektweek op school.
Deze projektweek stond in het teken van het 20 jarig bestaan van de school dat op 7 oktober is.
De kinderen hadden zich in groepen verdeeld en kelvin zat bij de knutselgroep.
Ze hebben van maandag tot en met de donderdag versieringen en uitnodigingen gemaakt voor de school.
De dagen waren ook lekker kort.
Van maandag tot en met donderdag naar school van 8.oo uur tot 12.00 uur.
Lekker smiddags vrij.
Zo vliegt een week natuurlijk wel heel erg snel om.
gister hadden ze sportdag op school.
Deze sportdag zat anders in elkaar dan anders. De school had verschillende sporten uitgekozen, de kinderen konden zich daarvoor inschrijven. Kelvin had gekozen voor tennis en faustbal.
De sporten werden gegeven door leraren van de vereniging of door spelers of vrijwilligers.
Kelvin had smorgens tennis en hij moest smorgens om 9 uur bij de tennisvereninging bij ons in de buurt zijn. Handig, ik kon hem meteen daar heen brengen en hoefde niet eerst naar de school te komen, dat scheelt weer mooi een uurtje.
De sportdag is zowel bij kinderen als bij de leraren in goede aarde gevallen en ze willen volgend jaar nog zo'n dan organiseren.
De dag stond in het teken dat kinderen zich konden orienteren in diverse sporten en niet alleen maar voetbal.

Nu is het lekker weekend.
Frank zit voor het werk in boston en kelvin slaapt nog.
Hij heeft een vriendje hier om te spelen en te slapen.
Dus zijn dag zal wel omvliegen, zelf ga ik de zwemspullen opruimen want ik denk dat van buitenzwemmen nu niets meer komt.
Het weer is nog steeds mooi, niet meer zo warm maar toch nog lekker om zonder jas naar buiten te gaan.
Hopenlijk blijft het weer de komende weken zo want pap en mam die komen op dinsdag 2 weken logeren.

Groetjes allemaal en tot de volgende keer.