hoera 9 jaar - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu hoera 9 jaar - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Frank Linskens - WaarBenJij.nu

hoera 9 jaar

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Frank

03 Oktober 2009 | Duitsland, Dresden

hoera Kelvin is afgelopen dinsdag 9 jaar geworden.
Dat is alweer een paar dagen geleden, maar helaas had ik niet genoeg tijd om het eerder op de site te plaatsen.
Vorige week zaterdag hebben we met z'n vijven de verjaardag van kelvin gevierd.
Voor hem was het een complete verassing maar hij vond het wel heel erg leuk.
We zijn de hele dag thuis gebleven zodat hij van zijn kadootjes kon gaan genieten.
Op de zondag zijn we met z'n vijven (wij drietjes en pap en mam) gaan minigolfen in de grosse garten.
Dat was heel erg leuk en erg gezellig.
Pap deed niet mee maar hij hield wel de scoren bij, ook handig.
Afgelopen dinsdag werd hij dan echt 9 jaar, tjee waar gaat de tijd heen.
Hij heeft nog mogen trakteren op school en dat vond hij natuurlijk wel super leuk, savonds zijn we met de jarige job nog lekker gaan uiteten.
we zijn snitzel met friet gaan eten.
Kelvin eet wel niet vaak vlees maar de duitse snitzels vindt hij toch wel heel erg lekker.
afgelopen donderdag hebben we pap en mam naar het vliegveld gebracht.
Jammer genoeg zit hun vakantie er op.
op het vliegveld was het superdruk en ze moesten eigenlijk erg lang wachten, maar na een paar gesprekken kon ik ze bij een andere balie inchecken en zodoende hoefde ze niet lang te wachten en konden ze er weer lekker bij gaan zitten.
Vandaag is het alweer weekend en zometeen gaat kelvin naar een kinderfeestje.
Het weer is na een koudere dag gister vandaag weer heerlijk aangenaam.
zo voordat we naar nederland komen zet ik nog snel even iets op de site dus ik zou zeggen tot woensdag

• 03 Oktober 2009 - 13:08

Juf Leny:

Hallo kelvin, Monique en Frank,
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Kelvin! Wat een leeftijd... en dan al zó veel van de wereld gezien! Het blijft er trouwens ook op lijken alsof jullie nog steeds "op vakantie" zijn in Dresden! Ik lees nog steeds over veel leuke uitstapjes en familiebezoek! Gezellig hoor!
    In Heide is de school weer volop in bedrijf: de kinderboekenweek komt er aan met als thema: Aan tafel - Eten en snoepen in kinderboeken! Dat beloofd een "lekker" thema te worden...
    Over 3 weekjes hebben wij herfstvakantie. Het begint hier ook al echt herfst te worden: veel wind, 's avonds koud...
    Begreep ik het goed dat jullie al aan de herfstvakantie toe zijn?
    Groetjes,
    juf Leny